سایت خبرهای جدید ایران
جديدترين خبرهای ورزشی، اقتصادی، پزشکی و حوادث از اقصی نقاط ایران و جهان

صدا و سیما هم به شعور مردم بیش از پیش احترام بگذارد و به جای این که تنها خود را نگران آسیب دیدن مردم نشان دهد و از چهارشنبه آخر سال بگوید چهارشنبه سوری را در مقام یک آیین ملی یاد کند.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پیچیده‌ترین و دشوارترین عمل جراحی جداسازی دوقلوها در جهان در تگزاس انجام شد.

به گزارش مشرق،دو قلوهای ۱۰ ماهه دختر به نامهای "ناتالی هوپ” و "آدلاین فیث ماتا” پس از انجام جراحی ۲۶ ساعته بسیار پیچیده در بیمارستان تگزاس از یکدیگر جدا شدند.
البته تنها عمل جداسازی در حال حاضر صورت گرفته و جراحی های بیشتری نیز در آینده بر روی این دو خواهر انجام خواهد شد.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

پس از ماه‌ها جدل، موزه‌ "انسان" در شهر برلین افتتاح شد.

این موزه آثار کالبدشناس معروف آلمانی را به نمایش‌می‌گذارد؛ این آثار اجساد و اندا‌م‌‌های واقعی بدن انسان هستند که با روش ویژه "پلاستینه‌کردن" از فساد محافظت شده‌اند.

از این پس درست در زیر برج تلویزیونی مشهور شهر برلین، در فضایی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع موزه‌ای برپا خواهد بود که روزانه ۲۰ عدد بدن کامل انسان در ژست‌های مختلف و ۲۰۰ عدد از اندام‌های مختلف بدن نظیر استخوان‌ها و بافت‌ها را به نمایش می‌گذارد. هر کدام از اجساد و اندام‌های به نمایش گذاشته شده با توضیحی علمی برای بازدیدکنندگان همراه است.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

مایکل گرب(Michael Grab)، هنرمند یا شاید شعبده بازیست که با گذاشتنِ سنگ‌ها بر روی هم به نحوی حیرت انگیز قوانینِ فیزیک را زیر سوال برده است. همه کسانی که مایکل گرب را می شناسند هنوز برایشان مشخص نیست که با یک شعبده باز طرفند یا یک هنرمند. او که تنها 30 سال دارد با دستان توانمندش برج های عجیب و خیره کننده ای از سنگ می سازد. تمرکز و قدرت ذهن و دستان مایکل به گونه ای است که می‌توان گفت او کاری به قوانین فیزیک ندارد و کار خودش را می‌کند.....



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

مطبوعات چین با انتشار عکس و شرح حال یک رفتگر زن چینی، او را رفتگر میلیونر نامیدند.....



ادامه مطلب...
تاریخ: 28 / 10 / 1391برچسب:عکس,رفتگر,چینی,میلیونر,ثروتمند,
ارسال توسط محمد لشگری

تهیه‌کننده سريال «حریم سلطان» اعلام کرد با آغاز سال 2013 فیلمبرداری این سريال را متوقف کرده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، وی دلیل این امر را اعتراض نخست وزیر ترکیه به این سريال و همچنین شکوائیه نمایندگان مجلس ترکیه عنوان کرده و تاکید کرده فصل چهارم «حریم سلطان» دیگر ساخته نخواهد شد و قسمت‌های باقیمانده از فصل سوم این سريال نیز زياد طولانی نخواهد شد تا جلوی انتقادات گرفته شود........



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد لشگری

 

fun791-1

 

 

پرسش ۱

اگر از هر کدام از تصاویر A وB، ۴ شکل مشابه داشته باشید. چگونه می‌توانید آنها را کنار هم قرار دهید تا در نهایت تصویری بزرگتر ولی همشکل با تصویر درون کادر داشته باشید.

fun791

.........



ادامه مطلب...
تاریخ: 17 / 10 / 1391برچسب:معما,چیستان,تست هوش,
ارسال توسط محمد لشگری

جدیدترین ساخته مهران مدیری، با نام «ویلای من» از 26 دی‌ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

سینما پرس: جدیدترین ساخته مهران مدیری، با نام «ویلای من» از 26 دی‌ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
 
مدیری، برزو ارجمند، سیامک انصاری، عارف لرستانی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، رضا فیض نوروزی و ... از جمله بازیگران این مجموعه ویدئویی هستند.
 


داستان «ویلای من» درباره پیرمردی 90 ساله و پولدار است که قرار است به ‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آن‌ها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند.

در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.
 
«ویلای من» یک سریال 44 قسمتی طنز به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که بصورت هفتگی در بسته‌بندی‌های دو قسمتی طی 22 هفته در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
 
مدیری پیش از این سریال‌، سریال ناتمام «قهوه تلخ» را با اکثر بازیگران همین سریال در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود.

منبع: Bartarinha.ir




ارسال توسط محمد لشگری

از روزی به دنیا بی اعتماد شدم که کبریتی دستم را سوخت که روش نوشته بود بی خطر!!!

دوستت دارم های امروزی اکثرا پشتشون نوشته ساخت چین!!دروغ میگم ؟؟




تاریخ: 4 / 8 / 1391برچسب:جوک,جدید,کبریت,دوست,چین,چینی,
ارسال توسط محمد لشگری

برنده شدن یک جایزه میلیونی برای یک بار در تمام عمر، خود شانس بزرگی است حالا تصور کنید یک نفر دو بار برنده چنین جایزه ای باشد و آنهم در یک روز. این خانم خوش شانس دو بلیط بخت آزمایی خرید که هردوی آنها در یک روز برنده جایزه 1 میلیون دلاری شد.

زنی خوش شانس که 2 میلیون دلار برنده شد (+عکس) www.taknaz.ir


وی در این رابطه میگوید هنوز هم در شوک به سر میبرم. به گزارش تکناز وی هنگام خرید بلیطها شماره ها را با شماره سالگرد ازدواج پدرو مادرش و سن آنها انتخاب میکند و روزی که متوجه میشود هر دو بلیط برنده شده است از خوشحالی اشک از چشمانش سرازیر میشود.


زنی خوش شانس که 2 میلیون دلار برنده شد (+عکس) www.taknaz.ir


در ایالت های مختلف امریکا هر ماه بین دو تا چهار بلیط برنده اعلام میشود این خانم اهل ویرجیناست و در این منطقه هر ماه دو برنده اعلام میشود که این ماه هر دو بلیط متعلق به این خانم بوده است.

منبع: Taknaz.ir




ارسال توسط محمد لشگری
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 2607
بازدید کل : 206286
تعداد مطالب : 404
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1